Miło nam poinformować, że właśnie ruszyła IV edycja kulinarnego konkursu „Zaczarowane kanapki”.
Czy wiesz, że słowo kanapka pochodzi z języka francuskiego od słowa canapé i powstało poprzez skojarzenie, że plasterki wędliny położone na bułce wyglądają jak poduszki ułożone na kanapie? Ciekawa myśl, prawda?
Biorąc udział w naszym konkursie możesz podzielić się z nami swoją kulinarną fantazją i dodatkowo wygrać plecak pełen prezentów dla swojego dziecka.
Namów swoje dzieci do zabawy w przygotowanie kanapek! Razem obudźcie swoją wyobraźnię i wyczarujcie oryginalne kompozycje z produktami marki Łuków!
Zdjęcie finezyjnych smakołyków prześlij na adres email: marketing@21.zmlukow.pl lub zostaw w naszym sklepie firmowym.
Czas trwania konkursu 1.09-30.09.2017! Szczegóły w regulaminie:
Regulamin konkursu_zaczarowane kanapki
Życzymy powodzenia oraz nieograniczonej wyobraźni w tworzeniu kanapek.
Informujemy, że w sklepach Zakładów Mięsnych Łuków pojawił się nowy, sezonowy produkt – świeży karp w dzwonkach! To doskonała okazja, aby już teraz zacząć myśleć o świątecznych przygotowaniach lub po prostu wzbogacić codzienne menu o zdrową, pełną smaku rybę. Oferowany karp to produkt wysokiej jakości, starannie selekcjonowany, dzięki czemu możecie być pewni jego świeżości i […]
Z dumą informujemy, że Zakłady Mięsne Łuków S.A. zdobyły 3. miejsce w ogólnopolskim konkursie „Smak Jakości” w kategorii „Smak Natury”! Rozstrzygnięcie konkursu nastąpiło podczas Targów Marek Własnych FUTURE PRIVATE LABELS w Kielcach 6 listopada 2024 r. Nasza Szynka z tłuszczykiem, wyróżniająca się doskonałym, tradycyjnym smakiem oraz najwyższą jakością, została doceniona przez ekspertów (przedstawicieli sieci handlowych, […]
Zakłady Mięsne Łuków aktywnie włączyły się w kampanię edukacyjną Banku Żywności „Szanuję, nie marnuję”. Celem inicjatywy jest zwiększenie świadomości na temat problemu marnowania jedzenia oraz promowanie zrównoważonych nawyków konsumpcyjnych. Jako producent żywności, Zakłady Mięsne Łuków chcą zwrócić uwagę na wagę odpowiedzialnego gospodarowania zasobami i propagować ideę niemarnowania żywności. W ramach kampanii firma angażuje się w […]