PL EN DE

Gwarancja Jakości QAFP

„Gwarancja Jakości QAFP” – ruszyła nowa kampania informacyjna na rzecz wysokiej jakości wieprzowiny i wędlin QAFP.

W lutym br. rozpoczęła się szeroko zakrojona kampania na rzecz wędlin i kulinarnego mięsa wieprzowego certyfikowanych znakiem QAFP. Program ten potrwa trzy lata, tj. do 3 lutego 2017 r.

W jego trakcie odbywać się będą warsztaty kulinarne, konkursy, prowadzone będą również działania reklamowe, w ramach których kampania obecna będzie na billboardach, w spotach kinowych, telewizji, prasie i Internecie. Pierwsze aktywności można zaobserwować już w maju. Łączna wartość kampanii to prawie 3 mln euro i jest finansowana ze środków Unii Europejskiej, budżetu krajowego 
oraz Funduszu Promocji Mięsa Wieprzowego.

Kampania „Gwarancja Jakości QAFP” dotyczy kulinarnego mięsa wieprzowego i wędlin certyfikowanych w ramach Systemu Gwarantowanej Jakości Żywności QAFP (Quality Assurance for Food Products). Jej celem jest popularyzacja wysokiej jakości ww. produktów wśród konsumentów indywidualnych – osób zainteresowanych gotowaniem i zwracających uwagę na jakość oraz profesjonalistów zajmujących się gastronomią. – Chcemy nauczyć Polaków tego, jak wygląda, pachnie i smakuje wędlina i mięso wysokiej jakości. Tak, aby mogli świadomie dokonywać wyborów. QAFP jest systemem gwarantowanej jakości. Oznacza to, że produkcja mięsa i wędlin jest ściśle kontrolowana na każdym etapie – od doboru ras zwierząt, przez ich żywienie, warunki transportu, ubój, selekcję mięsa, aż po warunki przechowywania 
w sklepie – mówi Wiesław Różański, prezes UPEMI – Choć wieprzowina jest jednym z najczęściej spożywanych w Polsce mięs, a konsumenci coraz bardziej zwracają uwagę na to, co jedzą, wiedza 
na temat jakości mięsa wieprzowego i wędlin nie jest powszechna. Chcemy to zmienić za pomocą naszej kampanii.

Kampania ta ma charakter informacyjny i jej zadaniem jest: informowanie o krajowym systemie jakości QAFP, zasadach produkcji kulinarnego mięsa wieprzowego i wędlin wytwarzanych 
w systemie QAFP oraz prezentacja walorów jakościowych produktów objętych programem.

Program skierowany jest do trzech grup docelowych:

Wśród zaplanowanych w ramach kampanii działań realizowane będą m.in.:

Na stworzonej w ramach projektu stronie www.qafp.pl/dobrywybor regularnie pojawiają się przepisy kulinarne oraz porady dotyczące tego jak wybierać, przyrządzać i przechowywać mięso. QAFP zawitało także do kin, gdzie zobaczyć można spot pt.„Wieprzowina w roli głównej”. Działania medialne w ramach kampanii rozpoczęły się 5 maja br.

Zobacz również

Informacja o realizowanej strategii podatkowej za rok podatkowy 2023 w Zakładach Mięsnych Łuków Spółka Akcyjna

Strategia podatkowa Spółki jest elementem odpowiedzialności podmiotu w zakresie ponoszenia obciążeń publicznoprawnych zgodnie z przepisami obowiązującego prawa. Strategia podatkowa stanowi zbiór zasad obejmujących cele oraz środki umożliwiające prawidłową i terminową realizację obowiązków podatkowych Spółki.

Więcej

Świeży karp w dzwonkach w naszych sklepach!

Informujemy, że w sklepach Zakładów Mięsnych Łuków pojawił się nowy, sezonowy produkt – świeży karp w dzwonkach! To doskonała okazja, aby już teraz zacząć myśleć o świątecznych przygotowaniach lub po prostu wzbogacić codzienne menu o zdrową, pełną smaku rybę. Oferowany karp to produkt wysokiej jakości, starannie selekcjonowany, dzięki czemu możecie być pewni jego świeżości i […]

Więcej

Zakłady Mięsne Łuków S.A. zdobywają 3. miejsce w konkursie „Smak Jakości” za Szynkę z tłuszczykiem!

Z dumą informujemy, że Zakłady Mięsne Łuków S.A. zdobyły 3. miejsce w ogólnopolskim konkursie „Smak Jakości” w kategorii „Smak Natury”! Rozstrzygnięcie konkursu nastąpiło podczas Targów Marek Własnych FUTURE PRIVATE LABELS w Kielcach 6 listopada 2024 r. Nasza Szynka z tłuszczykiem, wyróżniająca się doskonałym, tradycyjnym smakiem oraz najwyższą jakością, została doceniona przez ekspertów (przedstawicieli sieci handlowych, […]

Więcej