„Gwarancja Jakości QAFP” – ruszyła nowa kampania informacyjna na rzecz wysokiej jakości wieprzowiny i wędlin QAFP.
W lutym br. rozpoczęła się szeroko zakrojona kampania na rzecz wędlin i kulinarnego mięsa wieprzowego certyfikowanych znakiem QAFP. Program ten potrwa trzy lata, tj. do 3 lutego 2017 r.
W jego trakcie odbywać się będą warsztaty kulinarne, konkursy, prowadzone będą również działania reklamowe, w ramach których kampania obecna będzie na billboardach, w spotach kinowych, telewizji, prasie i Internecie. Pierwsze aktywności można zaobserwować już w maju. Łączna wartość kampanii to prawie 3 mln euro i jest finansowana ze środków Unii Europejskiej, budżetu krajowego oraz Funduszu Promocji Mięsa Wieprzowego.
Kampania „Gwarancja Jakości QAFP” dotyczy kulinarnego mięsa wieprzowego i wędlin certyfikowanych w ramach Systemu Gwarantowanej Jakości Żywności QAFP (Quality Assurance for Food Products). Jej celem jest popularyzacja wysokiej jakości ww. produktów wśród konsumentów indywidualnych – osób zainteresowanych gotowaniem i zwracających uwagę na jakość oraz profesjonalistów zajmujących się gastronomią. – Chcemy nauczyć Polaków tego, jak wygląda, pachnie i smakuje wędlina i mięso wysokiej jakości. Tak, aby mogli świadomie dokonywać wyborów. QAFP jest systemem gwarantowanej jakości. Oznacza to, że produkcja mięsa i wędlin jest ściśle kontrolowana na każdym etapie – od doboru ras zwierząt, przez ich żywienie, warunki transportu, ubój, selekcję mięsa, aż po warunki przechowywania w sklepie – mówi Wiesław Różański, prezes UPEMI – Choć wieprzowina jest jednym z najczęściej spożywanych w Polsce mięs, a konsumenci coraz bardziej zwracają uwagę na to, co jedzą, wiedza na temat jakości mięsa wieprzowego i wędlin nie jest powszechna. Chcemy to zmienić za pomocą naszej kampanii.
Kampania ta ma charakter informacyjny i jej zadaniem jest: informowanie o krajowym systemie jakości QAFP, zasadach produkcji kulinarnego mięsa wieprzowego i wędlin wytwarzanych w systemie QAFP oraz prezentacja walorów jakościowych produktów objętych programem.
Program skierowany jest do trzech grup docelowych:
Wśród zaplanowanych w ramach kampanii działań realizowane będą m.in.:
Na stworzonej w ramach projektu stronie www.qafp.pl/dobrywybor regularnie pojawiają się przepisy kulinarne oraz porady dotyczące tego jak wybierać, przyrządzać i przechowywać mięso. QAFP zawitało także do kin, gdzie zobaczyć można spot pt.„Wieprzowina w roli głównej”. Działania medialne w ramach kampanii rozpoczęły się 5 maja br.
Informujemy, że w sklepach Zakładów Mięsnych Łuków pojawił się nowy, sezonowy produkt – świeży karp w dzwonkach! To doskonała okazja, aby już teraz zacząć myśleć o świątecznych przygotowaniach lub po prostu wzbogacić codzienne menu o zdrową, pełną smaku rybę. Oferowany karp to produkt wysokiej jakości, starannie selekcjonowany, dzięki czemu możecie być pewni jego świeżości i […]
Z dumą informujemy, że Zakłady Mięsne Łuków S.A. zdobyły 3. miejsce w ogólnopolskim konkursie „Smak Jakości” w kategorii „Smak Natury”! Rozstrzygnięcie konkursu nastąpiło podczas Targów Marek Własnych FUTURE PRIVATE LABELS w Kielcach 6 listopada 2024 r. Nasza Szynka z tłuszczykiem, wyróżniająca się doskonałym, tradycyjnym smakiem oraz najwyższą jakością, została doceniona przez ekspertów (przedstawicieli sieci handlowych, […]
Zakłady Mięsne Łuków aktywnie włączyły się w kampanię edukacyjną Banku Żywności „Szanuję, nie marnuję”. Celem inicjatywy jest zwiększenie świadomości na temat problemu marnowania jedzenia oraz promowanie zrównoważonych nawyków konsumpcyjnych. Jako producent żywności, Zakłady Mięsne Łuków chcą zwrócić uwagę na wagę odpowiedzialnego gospodarowania zasobami i propagować ideę niemarnowania żywności. W ramach kampanii firma angażuje się w […]