22 sierpnia 2014 roku w Radomiu roku już po raz dziewiąty odbyły się Targi sieci Poziomka, w których – jak co roku – wzięliśmy czynny udział.
Targi sieci Poziomka są świetną okazją do zaprezentowania naszego asortymentu szerokiej grupie Klientów, umożliwiają prowadzenie owocnych rozmów z gośćmi odwiedzającymi nasze stoisko firmowe, pozwalają na wzmocnienie relacji z partnerami biznesowymi. Podczas targów zaprezentowaliśmy szeroka ofertę wędlin oraz konserw. Na stole gościły produkty z serii Łukowska Spiżarnia, które przybyli Klienci chętnie degustowali, a także specjalnie przygotowany na tę okazję Smalec. Odwiedzający nasze stoisko goście rozmawiali z handlowcami, pytali o nowości produktowe, z ochotą próbowali prezentowane produkty, szczególnie Kotleciki z mięsa wieprzowego i wołowego z serii Łukowska Spiżarnia. Warto zaznaczyć, że w tym roku po raz kolejny otrzymaliśmy wyróżnienie w kategorii najładniejsze stoisko.
Informujemy, że w sklepach Zakładów Mięsnych Łuków pojawił się nowy, sezonowy produkt – świeży karp w dzwonkach! To doskonała okazja, aby już teraz zacząć myśleć o świątecznych przygotowaniach lub po prostu wzbogacić codzienne menu o zdrową, pełną smaku rybę. Oferowany karp to produkt wysokiej jakości, starannie selekcjonowany, dzięki czemu możecie być pewni jego świeżości i […]
Z dumą informujemy, że Zakłady Mięsne Łuków S.A. zdobyły 3. miejsce w ogólnopolskim konkursie „Smak Jakości” w kategorii „Smak Natury”! Rozstrzygnięcie konkursu nastąpiło podczas Targów Marek Własnych FUTURE PRIVATE LABELS w Kielcach 6 listopada 2024 r. Nasza Szynka z tłuszczykiem, wyróżniająca się doskonałym, tradycyjnym smakiem oraz najwyższą jakością, została doceniona przez ekspertów (przedstawicieli sieci handlowych, […]
Zakłady Mięsne Łuków aktywnie włączyły się w kampanię edukacyjną Banku Żywności „Szanuję, nie marnuję”. Celem inicjatywy jest zwiększenie świadomości na temat problemu marnowania jedzenia oraz promowanie zrównoważonych nawyków konsumpcyjnych. Jako producent żywności, Zakłady Mięsne Łuków chcą zwrócić uwagę na wagę odpowiedzialnego gospodarowania zasobami i propagować ideę niemarnowania żywności. W ramach kampanii firma angażuje się w […]