24 maja w Teatrze Kamienica podczas Gali Liderów Rynku FMCG i Handlu rozstrzygnięto 13. edycję konkursu Złoty Paragon – Nagroda Kupców Polskich. Z dumą informujemy, że produkty marki ŁUKÓW – Szynka w siatce Łukowskie Smaki oraz Pasztet mazowiecki 460 g zostały wyróżnione w następujących kategoriach: Wędliny Premium oraz Pasztety.
Złoty Paragon to jedno z najważniejszych wydarzeń polskiej branży FMCG, podczas której nagradzane są najlepsze produkty w danej kategorii, wyróżniające się największą konkurencyjnością na rynku. Nagrodzono liderów sprzedaży w 65 kategoriach. Złoty Paragon Nagroda Kupców Polskich przyznawana przez czytelników branżowego miesięcznika „Hurt i Detal” dla najlepszych produktów sektora FMCG. O zwycięstwie w tym plebiscycie decydują detaliści, którzy swoje głosy przyznają za pośrednictwem specjalnie przygotowanej ankiety.
Więcej szczegółów pod linkiem.
Informujemy, że w sklepach Zakładów Mięsnych Łuków pojawił się nowy, sezonowy produkt – świeży karp w dzwonkach! To doskonała okazja, aby już teraz zacząć myśleć o świątecznych przygotowaniach lub po prostu wzbogacić codzienne menu o zdrową, pełną smaku rybę. Oferowany karp to produkt wysokiej jakości, starannie selekcjonowany, dzięki czemu możecie być pewni jego świeżości i […]
Z dumą informujemy, że Zakłady Mięsne Łuków S.A. zdobyły 3. miejsce w ogólnopolskim konkursie „Smak Jakości” w kategorii „Smak Natury”! Rozstrzygnięcie konkursu nastąpiło podczas Targów Marek Własnych FUTURE PRIVATE LABELS w Kielcach 6 listopada 2024 r. Nasza Szynka z tłuszczykiem, wyróżniająca się doskonałym, tradycyjnym smakiem oraz najwyższą jakością, została doceniona przez ekspertów (przedstawicieli sieci handlowych, […]
Zakłady Mięsne Łuków aktywnie włączyły się w kampanię edukacyjną Banku Żywności „Szanuję, nie marnuję”. Celem inicjatywy jest zwiększenie świadomości na temat problemu marnowania jedzenia oraz promowanie zrównoważonych nawyków konsumpcyjnych. Jako producent żywności, Zakłady Mięsne Łuków chcą zwrócić uwagę na wagę odpowiedzialnego gospodarowania zasobami i propagować ideę niemarnowania żywności. W ramach kampanii firma angażuje się w […]