W targach SIAL 2015 r. udział wzięło ponad 800 wystawców z 45 krajów, a odwiedziło je blisko 14,000 profesjonalistów z niemal 64 krajów. Wśród odwiedzających byli między innymi przedstawiciele największych sklepów sieciowych i hurtowni spożywczych, szerokie grono przedstawicieli sklepów specjalistycznych i detalicznych oraz liczni dystrybutorzy.
Polskę na targach SIAL reprezentowali przedstawiciele 41 polskich firm z branży rolno-spożywczej, w tym przedstawiciel Zakładów Mięsnych „Łmeat-Łuków”S.A. – Dyrektor Handlowa Justyna Niemczuk. Stoiska wystawowe zostały przygotowane przez Agencję Rynku Rolnego (ARR) oraz Polską Agencję Informacji i Inwestycji Zagranicznych (PAIiIZ) w ramach programu „Polska Wschodnia” przy współpracy z Wydziałem Promocji Handlu i Inwestycji w Montrealu (WPHI). W polskim pawilonie narodowym na powierzchni 240 m kw. promowane były polskie produkty żywnościowe, a także przesłane do WPHI w Montrealu materiały informacyjno-promocyjne polskich przedsiębiorstw zainteresowanych eksportem swoich produktów do Kanady.
Targi SIAL w Kanadzie odbyły się po raz pierwszy w 2001 roku, jako SIAL Montreal, obecnie odbywają się co roku i są jednym z największych salonów spożywczych w Ameryce Północnej.
Strategia podatkowa Spółki jest elementem odpowiedzialności podmiotu w zakresie ponoszenia obciążeń publicznoprawnych zgodnie z przepisami obowiązującego prawa. Strategia podatkowa stanowi zbiór zasad obejmujących cele oraz środki umożliwiające prawidłową i terminową realizację obowiązków podatkowych Spółki.
Informujemy, że w sklepach Zakładów Mięsnych Łuków pojawił się nowy, sezonowy produkt – świeży karp w dzwonkach! To doskonała okazja, aby już teraz zacząć myśleć o świątecznych przygotowaniach lub po prostu wzbogacić codzienne menu o zdrową, pełną smaku rybę. Oferowany karp to produkt wysokiej jakości, starannie selekcjonowany, dzięki czemu możecie być pewni jego świeżości i […]
Z dumą informujemy, że Zakłady Mięsne Łuków S.A. zdobyły 3. miejsce w ogólnopolskim konkursie „Smak Jakości” w kategorii „Smak Natury”! Rozstrzygnięcie konkursu nastąpiło podczas Targów Marek Własnych FUTURE PRIVATE LABELS w Kielcach 6 listopada 2024 r. Nasza Szynka z tłuszczykiem, wyróżniająca się doskonałym, tradycyjnym smakiem oraz najwyższą jakością, została doceniona przez ekspertów (przedstawicieli sieci handlowych, […]